ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA (odstąpienie od umowy zawartej na odległość).
Jeśli jesteś Konsumentem masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
Wypełnij „FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY” i dołącz go do paczki ze zwracanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:
Domena Sp. j.
ul. Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
z dopiskiem "ZWROT SKLEP"
Prosimy o podawanie rachunku bankowego w formularzu odstąpienia od umowy oraz numeru zamówienia, co przyspieszy procedurę zwrotu środków.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z obsługą: info@alve.pl
Od momentu otrzymania towaru masz maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwroty odsyłane są na koszt klienta.
Jak zwrócić towar?
Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki
Dołącz wypełniony „FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY”
Odeślij towar na adres:
Domena Sp. j.
ul. Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
z dopiskiem "ZWROT SKLEP"
Czekaj na zwrot środków.
REKLAMACJE TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ KLIENTA
Prosimy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, spisz protokół szkody w obecności kuriera i skontaktuj się niezwłocznie (w tym samym dniu) z działem reklamacji podając numer faktury zakupowej: info@alve.pl
Ponadto, jeśli stwierdzisz, że zakupione przez Ciebie produkty mają wady fizyczne możesz zgłosić reklamację.
Wypełnij "FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI” i dołącz go do paczki z reklamowanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:
Domena Sp. j.
ul. Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
z dopiskiem "REKLAMACJA SKLEP"
W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia.
Jeśli masz inne pytania zadzwoń lub napisz do nas maila: +48 221 032 230, info@alve.pl