ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA (odstąpienie od umowy zawartej na odległość).

Jeśli jesteś Konsumentem masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWYi dołącz go do paczki ze zwracanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:

Domena Sp. j.

ul. Mikołowska 31

 41-400 Mysłowice

z dopiskiem "ZWROT SKLEP"

 

Prosimy o podawanie rachunku bankowego w formularzu odstąpienia od umowy oraz numeru zamówienia, co przyspieszy procedurę zwrotu środków.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z obsługą: info@alve.pl

Od momentu otrzymania towaru masz maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwroty odsyłane są na koszt klienta.

Jak zwrócić towar?

  1. Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki

  2. Dołącz wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  3. Odeślij towar na adres:

Domena Sp. j.

ul. Mikołowska 31

 41-400 Mysłowice

z dopiskiem "ZWROT SKLEP"

  1. Czekaj na zwrot środków.

 

REKLAMACJE TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ KLIENTA

Prosimy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, spisz protokół szkody w obecności kuriera i skontaktuj się niezwłocznie (w tym samym dniu) z działem reklamacji podając numer faktury zakupowej: info@alve.pl

Ponadto, jeśli stwierdzisz, że zakupione przez Ciebie produkty mają wady fizyczne możesz zgłosić reklamację.

Wypełnij "FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJIi dołącz go do paczki z reklamowanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:

Domena Sp. j.

ul. Mikołowska 31

 41-400 Mysłowice

z dopiskiem "REKLAMACJA SKLEP"

 

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia.

Jeśli masz inne pytania zadzwoń lub napisz do nas maila: +48 221 032 230, info@alve.pl